13
نوشته شده توسط : محمد جواد

 

من خود آن سیزدهم
 انفجاری خوشایند در موسیقی ما

 

قریب به 6 سال است که با او زندگی میکنیم.لحظه به لحظه ی زندگیمان سرشار از عطر دل انگیز طنین زیبای صداییست که عاشقانه های من و شما را به تصویر میکشد.صدای که از درون حنجره ی زخمی نشأت گرفته است.شخصی که دارنده ی این طنین دلنشین است کسی نیست جز محسن چاوشی که زبانها از بیان حس درونی در مورد موسیقی و کلام او قاصر است .
 شخصییتی که علی رقم دوری از هرگونه دیده شدن از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را محفوظ نگه داشته و روز به روز به علاقهمندان این شخصییت خاص در اقشار جامعه افزوده میشود.شخصیتی که اوج موسیقی را در ارضای روح خود میپندارد .شخصی که سختی ها و کاستی های زیادی را متحمل شد تا امروز شاهد پیشرفت چشمگیر خود در میان سیل عظیمی از هنرمندان باشد
مهمترین عاملی که در مورد این شخص از گذشته تا به امروز حائز اهمیت بوده قدرت درک بالای مخاطبان و عاشقانش از دریافت پیام های موجود در آثارش بوده است.و نکته ی بعدی پیش بینی های قبل از انتشار آلبومهایش است.
هیچ هواداری در مخیله و تخیلات غیر تعصبانه ی خود قادر به پذیرفت این موضوع نیست که این هنرمند اثری را ابداع و خلق کند که ضعیف و بد باشد.
به راستی چه تضمینی در پشت بیان این نکته نهفته است؟چرا هیچ مخاطبی اعم از هوادار و غیر هوادار نمیتواند شرایط ذهنی خود را با این موضوع که محسن چاوشی ضعیف است وفق دهد؟با کمی تامل و تفحس در آثار او به خوبی این نکته شایان میشود که او سرشار از استعدادهای بی نهایت و غیر قابل مهاریست که با خلق هر اثر بیش از پیش مخاطبان و علاقه مندان به موسیقی را متحیر و شگفت زده میکند
.
پس از گذشت مدتها از انتشار دومین آلبوم رسمی محسن چاوشی آنچه که شایان ذکر است این است که این اثر همچنان فراگیر و ماندگار است که حتی پس از گذشت ماها و انتشار اثار دیگر در صدر اول فروش و محبوبیت به سر میبرد.
اینبار محسن چاوشی بنا به وعده ی خود ، میخواهد تلخی ها و سیاهی های موسیقی اش را با 13 به مرحله ی اتمام برساند و آلبومی که با شناخت کلی از آثار ، هنر و ذوق او میتوان تحولی عظیم در عرصه ی موسیقی و جامعه ی شنیداری که همان مخاطبان هستند دانست.
محسن چاوشی اینبار میخواهد فضای درونی حاکم بر ترانه هایش است را به سمت عاشقانه های گذشته سوق دهد.عاشقانه هایی که از دل ترانه سرایانی همچون مولانا و شهریار برخواسته اند.
بی شک اینبار هم انفجاری در ملودی سازی و قطعا تنظیم در راه است.اما نکته ی اصلی صداست که اینبار در ریتمهای ملموستری قادر به اجراست
.
در آثار قبلی محسن چاوشی آنچه که همیشه دلنشین بوده توجه شدید او به تلفیق دو اصل موسیقیایی غربی و درونی یا همان سنتی است که بی شک و با توجه به ذوق هنری محسن چاوشی باید شاهد تلفیق های نویین تری باشیم.
قطعا 13 پاسخی قطعی و دندان شکن برای مخالفان خواهد بود.
به امید موفقیت محسن چاوشی در این آلبوم

------------------
 نویسنده : سعید صیدی
---------------------------------
 کلوپ اختصاصی هوادران محسن چاووشی
-------------------------------------------------
 
www.mchavoshiclub.com  

 




:: برچسب‌ها: آلبوم جدید محسن چاوشی , 13 , آلبوم13 , من خود آن سیزدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 460
|
تعداد امتیازدهندگان : 149
|
مجموع امتیاز : 149
تاریخ انتشار : 26 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mahdi در تاریخ : 1390/2/25/0 - - گفته است :
zendeh bad mohsen


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: